© foto: Cafeine

Evenement

Rondetafelgesprek: erelonen voor de interieurarchitect

Inschrijven

Do 18 November 2021
Antwerpen - wachtlijst
The Hub Antwerp

Je bent van harte uitgenodigd op ons volgende rondetafelgesprek. Het onderwerp voor deze discussieavond is “erelonen van de interieurarchitect”. 

 

Zowel voor starters als voor de meer ervaren interieurarchitect is de juiste prijszetting een enorm belangrijk punt dat geregeld wordt bijgestuurd. Op deze intieme gespreksavond bespreken we onze methodes en pijnpunten en wisselen we tips uit.

 

Hoe bepaal jij de waarde voor jouw werk op zo’n manier dat jouw ideale klant zich hierin kan vinden én dat het ereloon leefbaar is? Hoe communiceer jij jouw prijzen naar de klant? Werk je met een vast bedrag, kies je voor commissies of werk je liever in regie? Bied je pakketprijzen aan of werk je voor elk project op maat? Waar loop je tegenaan bij het bepalen van je prijs?

 

Om het gesprek te onderbouwen met kennis over dit thema, nodigen we ook expert Simon Gryspeert uit van Flanders DC. Hij zal ons bijstaan met extra tips en tricks en heeft een brede kijk op hoe andere creatieve sectoren dit aanpakken.

Met een groep van maximum 20 wordt kennis gedeeld en ervaringen uitgewisseld. Wacht niet om je in te schrijven, de plaatsen zijn beperkt.

terug naar overzicht

© foto: Cafeine

Programma

19u00 / 19u30 *

Verwelkoming door partner Aqualex

Inclusief catering voorzien door Aqualex

Aqualex en De Hub Antwerpen

19u30 / 21u00 *

Rondetafelgesprek: erelonen voor de interieurarchitect

Simon Gryspeert - Flanders DC

21u00 / 22u00 *

netwerkmoment

Praktisch

Data & locatie

Do 18 November 2021: Antwerpen
The Hub Antwerp, Jos Smolderenstraat 48, 2000 Antwerp

Tijdstip

19:00

Deelnameprijs

Gratis voor AiNB-leden
50 euro voor niet leden


Inschrijven

Inschrijven voor deze activiteit

 
AiNB-lidmaatschap:

  (enkel inschrijven via persoonlijke code)

Gegevens deelnemer
Persoonlijke code: *
OK
Uw persoonlijke code is de eerste 2 letters van uw familienaam, gevolgd door uw AiNB-lidnummer.
Voornaam: *
Naam: *
Lid: *

Lidnummer:


Bedrijfsgegevens
Bureau:
Adres: *
Postcode: *
Gemeente: *
Tel:
E-mailadres: *
BTW:
Locatie

Opmerkingen:
* Verplichte velden
 
Opgelet: Na uw inschrijving ontvangt u een mail voor de goede ontvangst van uw inschrijving.
Een definitieve bevestiging van uw inschrijving met routeplan volgt per post en/of per mail.
Met de steun van:

DISCLAIMER
De persoonsgegevens die naar aanleiding van het invullen van dit inschrijvingsformulier worden meegedeeld, worden verwerkt in overeenstemming met de bepalingen van de wet van 8/12/1992 tot bescherming van de persoonlijke levenssfeer. AiNB kan de gegevens van de inschrijver gebruiken in het kader van het event, met het oog op het evalueren en ontwikkelen van de dienstverlening en voor belangenbehartiging. De inschrijver erkent en aanvaardt dat AiNB tevens, teneinde financieel in staat te zijn om het event aan de gestelde voorwaarden aan te bieden, de inschrijvingsgegevens meedeelt aan de hierboven vermelde partners van het event ter promotie van hun producten of diensten naar de inschrijver en dit gedurende een periode van 6 maanden vanaf het event, tenzij de inschrijver zich hiertoe eerder tegen de partner verzet. Elke inschrijver heeft te allen tijd het recht de over hem gehouden persoonsgegevens in te zien en te verbeteren op de maatschappelijke zetel van AiNB, aan de Willebroekkaai 37 te 1000 Brussel.