Retailers hebben opnieuw een grotere aandacht voor retail design. En terecht. Design en een consistente winkelervaring maken wel degelijk het verschil.
Als (interieur)architect, ontwerper of consultant krijg je in deze Masterclass een crash course Retail Design. Onderbouwd met wetenschappelijke inzichten en expertise in customer experience op de winkelvloer gaat deze Masterclass dieper in op flow, sensorisch ontwerpen, communicatie, beleving en duurzaam retail design.
De sessies zijn een mix van theorie - rijk geïllustreerd met voorbeelden- en praktijk.
Voor wie?
Deze Masterclass staat open voor (interieur)architecten en ontwerpers met of zonder ervaring in de retailsector. Ook consultants zonder ontwerpervaring, maar met kennis van en ervaring met de retailsector zijn van harte welkom!
Er worden maximaal 15 deelnemers toegelaten.
Programma
Sessie 1 | DNA & Branding: de spelregels van de retail
Sessie 2 | Flow en Customer journey mapping
Sessie 3 | Sensorisch ontwerpen en Beleving
Sessie 4 | Digitalisering, Communicatie en Duurzaamheid