Evenement

Table ronde sur le thème de l’organisation d’un bureau d’architecture d’intérieur

Do 3 Oktober 2019
Ixelles
Instore

Vous aimeriez en savoir davantage sur les méthodes d’archivage, la structure et l’organisation des autres architectes d’intérieur ?

 

Cette table ronde entend se pencher sur les différentes étapes et la planification d’un dossier, comment le structurer et comment l’organiser. Que faut-il enregistrer et conserver, de quelle manière, et comment s’organiser à cet effet ?

 

Quels sont les documents types qui favorisent un suivi efficace, et comment assurer le suivi du temps consacré à un projet ?

 

Enfin, quels sont les programmes, apps ou tools à utiliser pour gérer toutes ces procédures ?

 

Cette soirée vise à apporter des réponses à toutes ces questions et à échanger les expériences avec vos collègues au sein d’un groupe limlité à 20 personnes maximum.

terug naar overzicht

Programma

19u00 / 22u00 *

Table ronde sur la structure du bureau d’architecture d’intérieur

Praktisch

Data & locatie

Do 3 Oktober 2019: Ixelles
Instore, Rue Tenbosch 90-92, 1050 Ixelles

Tijdstip

19h

Deelnameprijs

Membres: Gratuit
Non-membres: 40 euro

Met de steun van:

DISCLAIMER
De persoonsgegevens die naar aanleiding van het invullen van dit inschrijvingsformulier worden meegedeeld, worden verwerkt in overeenstemming met de bepalingen van de wet van 8/12/1992 tot bescherming van de persoonlijke levenssfeer. AiNB kan de gegevens van de inschrijver gebruiken in het kader van het event, met het oog op het evalueren en ontwikkelen van de dienstverlening en voor belangenbehartiging. De inschrijver erkent en aanvaardt dat AiNB tevens, teneinde financieel in staat te zijn om het event aan de gestelde voorwaarden aan te bieden, de inschrijvingsgegevens meedeelt aan de hierboven vermelde partners van het event ter promotie van hun producten of diensten naar de inschrijver en dit gedurende een periode van 6 maanden vanaf het event, tenzij de inschrijver zich hiertoe eerder tegen de partner verzet. Elke inschrijver heeft te allen tijd het recht de over hem gehouden persoonsgegevens in te zien en te verbeteren op de maatschappelijke zetel van AiNB, aan de Willebroekkaai 37 te 1000 Brussel.