Evenement

Rondetafelgesprek: Marketing voor de interieurarchitect

Do 3 Juni 2021
online via Teams

Hoe zet je jezelf als interieurarchitect in de kijker? Welke tools kan je gebruiken om je marketing op punt te zetten? Wat is personal branding? Hoe kan je social media inzetten om je bureau te profileren?

 

In dit rondetafelgesprek bespreken we de verschillende stappen die je kan ondernemen om een marketingplan op te stellen en klanten te genereren.

 

Om dit rondetafelgesprek kracht bij te zetten nodigen we ook digital stratagy consultant Tamara Waldmann uit.

Tamara is een ervaren digital strategy consultant, die haar strepen verdient in zowel B2B, B2C als B2B2C industrieën.

De meeste projecten waarbij Tamara wordt ingeschakeld, worden geïnitieerd door een crisis. Een fase waar er een bewustzijn optreedt dat de onderneming stappen moet zetten in de digitalisering. Er wordt samen kritisch gekeken naar de strategie van het bedrijf en of deze nog past binnen het huidige (ondernemers-)klimaat.

Vanuit deze analyse wordt een roadmap uitgestippeld om het bedrijf back on track te krijgen. Hier staat een grote focus op het digitaal aspect, waaronder digitale marketing.

 

In deze sessie gaan we dieper in op het digitaal marketingluik in het leven van de Interieurarchitect en wat deze voor jullie kan betekenen.

 

Naar aanleiding van deze sessie hadden we dan ook reeds een aantal vragen willen stellen:

  • Welke platformen gebruik je momenteel als interieurarchitect om jezelf in de markt te plaatsen?
  • Ben je tevreden van de return op de moeite die je erin steekt?
  • Welke onderwerpen/vragen willen jullie zeker aan bod zien komen?

 

Graag jullie vragen bij "Opmerkingen" in het inschrijvingsformulier.

terug naar overzicht

Programma

19u00 / 21u00 *

Rondetafelgesprek: Marketing voor de interieurarchitect

Praktisch

Data & locatie

Do 3 Juni 2021: online via Teams
,

Tijdstip

19u

Deelnameprijs

Gratis voor AiNB leden
50 euro voor niet leden

Met de steun van:

DISCLAIMER
De persoonsgegevens die naar aanleiding van het invullen van dit inschrijvingsformulier worden meegedeeld, worden verwerkt in overeenstemming met de bepalingen van de wet van 8/12/1992 tot bescherming van de persoonlijke levenssfeer. AiNB kan de gegevens van de inschrijver gebruiken in het kader van het event, met het oog op het evalueren en ontwikkelen van de dienstverlening en voor belangenbehartiging. De inschrijver erkent en aanvaardt dat AiNB tevens, teneinde financieel in staat te zijn om het event aan de gestelde voorwaarden aan te bieden, de inschrijvingsgegevens meedeelt aan de hierboven vermelde partners van het event ter promotie van hun producten of diensten naar de inschrijver en dit gedurende een periode van 6 maanden vanaf het event, tenzij de inschrijver zich hiertoe eerder tegen de partner verzet. Elke inschrijver heeft te allen tijd het recht de over hem gehouden persoonsgegevens in te zien en te verbeteren op de maatschappelijke zetel van AiNB, aan de Willebroekkaai 37 te 1000 Brussel.