Hoe zet je jezelf als interieurarchitect in de kijker? Welke tools kan je gebruiken om je marketing op punt te zetten? Wat is personal branding? Hoe kan je social media inzetten om je bureau te profileren?
In dit rondetafelgesprek bespreken we de verschillende stappen die je kan ondernemen om een marketingplan op te stellen en klanten te genereren.
Om dit rondetafelgesprek kracht bij te zetten nodigen we ook digital stratagy consultant Tamara Waldmann uit.
Tamara is een ervaren digital strategy consultant, die haar strepen verdient in zowel B2B, B2C als B2B2C industrieën.
De meeste projecten waarbij Tamara wordt ingeschakeld, worden geïnitieerd door een crisis. Een fase waar er een bewustzijn optreedt dat de onderneming stappen moet zetten in de digitalisering. Er wordt samen kritisch gekeken naar de strategie van het bedrijf en of deze nog past binnen het huidige (ondernemers-)klimaat.
Vanuit deze analyse wordt een roadmap uitgestippeld om het bedrijf back on track te krijgen. Hier staat een grote focus op het digitaal aspect, waaronder digitale marketing.
In deze sessie gaan we dieper in op het digitaal marketingluik in het leven van de Interieurarchitect en wat deze voor jullie kan betekenen.
Naar aanleiding van deze sessie hadden we dan ook reeds een aantal vragen willen stellen:
- Welke platformen gebruik je momenteel als interieurarchitect om jezelf in de markt te plaatsen?
- Ben je tevreden van de return op de moeite die je erin steekt?
- Welke onderwerpen/vragen willen jullie zeker aan bod zien komen?
Graag jullie vragen bij "Opmerkingen" in het inschrijvingsformulier.